Е-малятко: дев’ять послуг за однією заявою

 

В Україні загалом, і на Житомирщині зокрема, значної популярності набула послуга видачі свідоцтв про народження дитини безпосередньо в пологовому будинку. З початку нинішнього року (станом на 15.05.2019) працівниками відділів державної реєстрації актів цивільного стану області батькам вручено 2002 перших документів дитини, що становить 69% від загальної кількості новонароджених.
Тож Міністерство юстиції України розробило нову законодавчу ініціативу, яка спрощує процедуру реєстрації новонароджених: законопроект, що дасть можливість батькам замовити пакет послуг за принципом «єдиного вікна» без необхідності заповнювати реєстраційні форми, проводити оплату чи відвідувати додаткові установи.
Пакет сервісів під умовною назвою «Електронне малятко» - це:
- державна реєстрація народження дитини;
- реєстрація місця проживання малюка;
- визначення походження народженої дитини, батьки якої не перебувають у шлюбі між собою;
- призначення допомоги при народженні дитини;
- реєстрація новонародженого в електронній системі охорони здоров’я;
- реєстрація дитини у реєстрі платників податків;
- визначення належності дитини до громадянства України;
- присвоєння дитині унікального номеру запису в Єдиному державному демографічному реєстрі;
- видача посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї. Таку заяву можна подати як в органі державної реєстрації актів цивільного стану, так і в закладах охорони здоров’я та через ЦНАПи, які долучаються до цього проекту. Батьки можуть подати заявку в електронному вигляді.
Система працюватиме дуже просто: батьки через електронний кабінет у себе вдома ідентифікують свою особу електронним ключем і подають одну заявку, в якій вказано ім’я дитини, і ті послуги, які вони хочуть отримати.
Заявку опрацьовують відповідні державні органи, а батьки отримають послугу без необхідності відвідувати різні державні установи.



Головне територіальне управління юстиції
у Житомирській області