Щодо роботи публічного акціонерного товариства «Укртелеком»

  У зв’язку з багаточисельними зверненнями громадян Андрушівського району, в тому числі районної організації ветеранів, з питання роботи ПАТ «Укртелеком», повідомляємо.
ПАТ «Укртелеком» у своїй діяльності керується: Законом України «Про телекомунікації», Правилами надання та отримання телекомунікаційних послуг, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 11.04.2012 №295 (далі - Правила), та іншими нормативними документами, що регулюють відносини у цій сфері.
Відповідно до п. 9 Правил оператори, провайдери забезпечують сервісне обслуговування споживачів, утворюють сервісні служби та визначають режим їх роботи з урахуванням інтересів споживачів.
На даний час Центр обслуговування абонентів (далі - ЦОА) ПАТ «Укртелеком» в м. Андрушівка не працює через неукомплектованість штату (відсутність кандидатів відповідної кваліфікації, бажаючих працювати в ЦОА). При цьому, ПАТ «Укртелеком», як оператор телекомунікацій, постійно вживає заходи для підвищення якості обслуговування споживачів та завжди готовий до діалогу. Тому відмовитись від телекомунікаційних послуг абоненти мають можливість, направивши заяву поштою (бульв. Т. Шевченка,18, м. Київ, 01601, Україна), чітко зазначивши номер телефону або вид послуги, яку необхідно скасувати, адресу встановлення телефону/послуги, контактний телефон для зворотнього зв'язку.
Також однією із сервісних служб ПАТ «Укртелеком» є Довідково-інформаційний контакт-центр (надалі — ДТКЦ). Абоненти ПАТ «Укртелеком» за безкоштовним цілодобовим телефоном 0-800-506-800 мають можливість отримати інформацію стосовно порядку надання та отримання телекомунікаційних послуг, порядку та терміну усунення пошкоджень, висловити свою думку щодо якості обслуговування, а також знайти підтримку у разі виникнення конфліктної ситуації.
Також, зателефонувавши до ДІКЦ за номером 0800-506-800 абоненти мають змогу отримати майже повний перелік послуг, а саме: замовити підключення сервісів (телефон, Інтернет, Інтерактивне ТУ), замовити додаткові послуги, змінити тарифний план, отримати роз'яснення по рахунку, замовити послугу «Скорочення переліку послуг», замовити виїзд майстра, залишити усне звернення, скасувати послуги (за умови відсутності заборгованості), тощо.
У разі виникнення будь-яких питань щодо якості телекомунікаційних послуг користувачі мають змогу звертатися за телефонами: 0800-506-508 - бюро ремонту телефонів, 0800-506-575 - бюро ремонту радіоточок та 0800-506-800 - ДТКЦ.


Районна державна адміністрація