http://andrda.zt.gov.ua    
Головна сторінка -> звернення громадян  
●РОЗПОРЯДЖЕННЯ
●ЗВІТ ГОЛОВИ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
●СОЦІАЛЬНА СФЕРА
●ДОСТУПНІ ЛІКИ
●РЕФОРМА МЕДИЦИНИ
●РЕЄСТР ВИБОРЦІВ
●МІСЦЕВІ РАДИ
●ІНВЕСТИЦІЇ
●ГРОМАДСЬКА РАДА
●ПРОГРАМИ РОЗВИТКУ
●ДОСТУП ДО ІНФОРМАЦІЇ
●ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ
●РЕГУЛЯТОРНА ПОЛІТИКА
●АДМІНІСТРАТИВНІ ПОСЛУГИ ТА ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ
●ОЧИЩЕННЯ ВЛАДИ
●ЗАПОБІГАННЯ КОРУПЦІЇ
●ЗВІТ ПРО ВИКОРИСТАННЯ
    БЮДЖЕТНИХ КОШТІВ
●ОБ"ЄДНАННЯ ГРОМАД
●ВСЕ ПРО СУБСИДІЇ
●ДОПОМОГА УЧАСНИКАМ АТО
●МІСТОБУДІВНА ДОКУМЕНТАЦІЯ
●ОГОЛОШЕННЯ КОНКУРСУ
Погода в Україні
 
 
Статистика

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про звернення громадян за ІІ квартал 2020 року

В першому півріччі 2020 року керівництвом райдержадміністрації проведено 19 особистих прийоми громадян, на яких розглянуто 35 звернень. Головою райдержадміністрації проведено 5 виїзних прийомів, на яких розглянуто 23 звернення.
З початку року в райдержадміністрації зареєстровано 242 звернення, що на 106 менше відповідного періоду минулого року, з них - 184 письмових звернень.
Головним спеціалістом з питань контролю апарату райдержадміністрації систематично здійснюється аналіз звернень громадян, надається необхідна практична на методична допомога щодо організації роботи із зверненнями громадян безпосередньо в місті, селищі та селах району.
В 2020 році на засіданні колегії райдержадміністрації розглядались питання: про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік та виконання в районі вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення (січень), про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 29.12.2014 року № 388 «Про організаторську роботу виконкомів Каменівської та Новоівницької сільських рад щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та забезпечення ними делегованих повноважень державної виконавчої влади» (червень). З даних питань прийняті відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.
За звітний період до райдержадміністрації, районної ради та органів місцевого самоврядування району разом надійшло 2033 письмових звернень, що на 869 менше проти минулого року та 2157 звернень на особистих прийомах керівництва, що більше на 290.
Кількість колективних звернень зменшилась з 26 до 17. В звітному періоді зафіксовано 4 повторні звернення.
У зверненнях громадян порушено 4119 питань, що на 650 менше ніж за відповідний період 2019 року. Значне місце займають питання соціального захисту – 1379 які становлять 33%; аграрної політики і земельних відносин – 1494 (36%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 224 (5%), інші питання – 556 (13,5%).
Райдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування вживаються заходи щодо належного розгляду та вирішення порушених в зверненнях питань. Особлива увага приділяється зверненням пільгової категорії громадян. Протягом звітного періоду надійшло 157 звернень від учасників війни та бойових дій, що на 57 менше попереднього періоду; від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 298 (на 41 менше); від «дітей війни» – 165 (на 54 більше); ветеранів праці – 194 (на 81 більше); інвалідів – 372 (на 18 більше).
Робота по забезпеченню виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, відповідних Указів Президента України, розпоряджень голови облдержадміністрації, інших нормативних документів знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про звернення громадян за І квартал 2020 року

В першому кварталі 2020 року керівництвом райдержадміністрації проведено 19 особистих прийоми громадян, на яких розглянуто 35 звернень. Головою райдержадміністрації проведено 5 виїзних прийомів, на яких розглянуто 23 звернення.
З початку року в райдержадміністрації зареєстровано 164 звернення, що на 42 менше відповідного періоду минулого року, з них - 106 письмових звернень.
Головним спеціалістом з питань контролю апарату райдержадміністрації систематично здійснюється аналіз звернень громадян, надається необхідна практична на методична допомога щодо організації роботи із зверненнями громадян безпосередньо в місті, селищі та селах району.
В 2020 році на засіданні колегії райдержадміністрації розглядалось питання: про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2019 рік та виконання в районі вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення (січень). З даного питання прийнято відповідне розпорядження голови райдержадміністрації.
За звітний період до райдержадміністрації, районної ради та органів місцевого самоврядування району разом надійшло 1177 письмових звернень, що на 357 більше проти минулого року та 1204 звернень на особистих прийомах керівництва, що менше на 108.
У зверненнях громадян порушено 2386 питань, що на 254 більше ніж за відповідний період 2019 року. Значне місце займають питання соціального захисту – 757, які становлять 32%; аграрної політики і земельних відносин – 805 (34%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 143 (6%), інші питання – 510 (21,4%).
Райдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування вживаються заходи щодо належного розгляду та вирішення порушених в зверненнях питань. Особлива увага приділяється зверненням пільгової категорії громадян. Протягом звітного періоду надійшло 61 звернень від учасників війни та бойових дій, що на 26 менше попереднього періоду; від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 193 (на 33 більше); від «дітей війни» – 88 (на 23 менше); ветеранів праці – 116 (на 3 більше); інвалідів – 166 (на 41 більше).
Робота по забезпеченню виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, відповідних Указів Президента України, розпоряджень голови облдержадміністрації, інших нормативних документів знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
про звернення громадян за 2019 рік

За 2019 рік керівництвом райдержадміністрації проведено 84 особистих прийоми громадян, на яких розглянуто 113 звернень. Головою райдержадміністрації проведено 20 виїзних прийомів, на яких розглянуто 54 звернення.
З початку року в райдержадміністрації зареєстровано 607 звернень, що на 166 менше ніж за 2018 рік, з них - 440 письмових звернень.
У 2019 році на контролі в райдержадміністрації перебувало 607 питань, з них: позитивно вирішено - 440 (72%), та 167 (27,5%) надано розяснення з посиланням на нормативно-правові документи.
Загальним сектором райдержадміністрації систематично здійснюється аналіз звернень громадян, надається необхідна практична на методична допомога щодо організації роботи із зверненнями громадян безпосередньо в місті, селищі та селах району.
В 2019 році на засіданнях колегії райдержадміністрації розглядались питання: про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік та виконання в районі вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення (січень); про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 29.05.2015 № 156 «Про організаторську роботу виконкому Мостівської сільської ради щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та забезпечення ними делегованих повноважень державної виконавчої влади» (березень) та від 30.04.2015 № 132 «Про організаторську роботу виконкому Міньковецької сільської ради щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», Про місцеве самоврядування в Україні» та здійснення виконавчим комітетом даної ради делегованих повноважень державної виконавчої влади», про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2019 року та виконання в районі вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення, про організаторську роботу виконкомів Нехворощанської та Лебединецької сільських рад щодо впровадження в практичну діяльність вимог Законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та здійснення виконавчими комітетами даних рад делегованих повноважень державної виконавчої влади. З цих питань прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.
За звітний період до райдержадміністрації, районної ради та органів місцевого самоврядування району разом надійшло 4578 письмових звернень, що на 1799 більше проти 2018 року та 3582 звернень на особистих прийомах керівництва, що також більше на 352.
Кількість колективних звернень зменшилась з 55 до 44. Найбільше колективних звернень надійшло до Червоненської ОТГ та сільських рад району. Зафіксовано 6 повторних звернень в звітному періоді.
Найбільше звернень громадян на адресу райдержадміністрації надійшло з м.Андрушівка-145, або 24% від загальної кількості, Червоненської ОТГ-72 (12%), с.Гальчин-28 (5%), с.Бровки-22 (4%).
У зверненнях громадян порушено 8160 питань, що на 2151 більше ніж за 2018 рік. Значне місце займають питання соціального захисту – 3222, що становить 40%; аграрної політики і земельних відносин – 2258 (28%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 308 (4%), інші питання - 1092 (13%).
Райдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування вживаються заходи щодо належного розгляду та вирішення порушених в зверненнях питань. Особлива увага приділяється зверненням пільгової категорії громадян. Протягом 2019 року надійшло 324 звернення від учасників війни та бойових дій, що на 47 більше попереднього року; від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 506 (на 63 більше); від «дітей війни» – 311 (на 61 більше); ветеранів праці – 407 (на 67 більше); інвалідів – 845 (на 275 більше).
Протягом звітного періоду забезпечено проведення моніторингу організації роботи із зверненнями громадян в управлінні праці та соціального захисту населення райдержадмінітрації, відділі освіти та відділі агропромислового розвитку райдержадміністрації.
Робота по забезпеченню виконання вимог Закону України «Про звернення громадян», відповідних Указів Президента України, розпоряджень голови облдержадміністрації, інших нормативних документів знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
по зверненнях громадян у ІІ кварталі 2019 року

В першому півріччі 2019 року керівництвом райдержадміністрації проведено 42 особистих прийоми громадян, на яких розглянуто 60 звернень. Головою райдержадміністрації проведено 9 виїзних прийомів, на яких розглянуто 29 звернень.
З початку року в райдержадміністрації зареєстровано 348 звернень, що на 6 менше відповідного періоду минулого року, з них - 259 письмових звернень.
Загальним сектором райдержадміністрації систематично здійснюється аналіз звернень громадян, надається необхідна практична на методична допомога щодо організації роботи із зверненнями громадян безпосередньо в місті, селищі та селах району.
В 2019 році на засіданнях колегії райдержадміністрації розглядались питання: про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік та виконання в районі вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення (січень); про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 29.05.2015 № 156 «Про організаторську роботу виконкому Мостівської сільської ради щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та забезпечення ними делегованих повноважень державної виконавчої влади» (березень) та від 30.04.2015 № 132 «Про організаторську роботу виконкому Міньковецької сільської ради щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», Про місцеве самоврядування в Україні» та здійснення виконавчим комітетом даної ради делегованих повноважень державної виконавчої влади». З цих питань прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.
За звітний період до райдержадміністрації, районної ради та органів місцевого самоврядування району разом надійшло 2902 письмових звернення, що на 1181 більше проти минулого року та 1867 звернень на особистих прийомах керівництва, що менше на 518.
Кількість колективних звернень зменшилась з 32 до 26. Повторних звернень в звітному періоді не зафіксовано.
У зверненнях громадян порушено 4769 питань, що на 663 більше ніж за відповідний період 2018 року. Значне місце займають питання соціального захисту – 1747, що становить 36%; аграрної політики і земельних відносин – 1285 (27%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 208 (4,5%), інші питання - 853 (18,8%).
Райдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування вживаються заходи щодо належного розгляду та вирішення порушених в зверненнях питань. Особлива увага приділяється зверненням пільгової категорії громадян. Протягом звітного періоду надійшло 214 звернень від учасників війни та бойових дій, що на 20 менше попереднього періоду; від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 339 (на 6 менше); від «дітей війни» – 111 (на 2 більше); ветеранів праці – 113 (на 15 менше); інвалідів – 354 (на 83 менше).
Робота по забезпеченню виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, відповідних Указів Президента України, розпоряджень голови облдержадміністрації, інших нормативних документів знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
по зверненнях громадян у І кварталі 2019 року

В першому кварталі 2019 року керівництвом райдержадміністрації проведено 20 особистих прийомів громадян, на яких розглянуто 33 звернення. Головою райдержадміністрації проведено 5 виїзних прийоми, на яких розглянуто 15 звернень.
З початку року в райдержадміністрації зареєстровано 206 звернень, що на 17 менше відповідного періоду минулого року, з них - 158 письмових звернень.
Загальним сектором райдержадміністрації систематично здійснюється аналіз звернень громадян, надається необхідна практична на методична допомога щодо організації роботи із зверненнями громадян безпосередньо в місті, селищі та селах району.
В 2019 році на засіданнях колегії райдержадміністрації розглядались питання: про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2018 рік та виконання в районі вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення (січень); про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 29.05.2015 № 156 «Про організаторську роботу виконкому Мостівської сільської ради щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та забезпечення ними делегованих повноважень державної виконавчої влади» (березень) та від 30.04.2015 № 132 «Про організаторську роботу виконкому Міньковецької сільської ради щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», Про місцеве самоврядування в Україні» та здійснення виконавчим комітетом даної ради делегованих повноважень державної виконавчої влади». З цих питань прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.
За звітний період до райдержадміністрації, районної ради та органів місцевого самоврядування району разом надійшло 820 письмових звернень, що на 29 більше проти минулого року та 1312 звернень на особистих прийомах керівництва, що більше на 274.
Кількість колективних звернень збільшилась з 17 до 18. Повторних звернень в звітному періоді не зафіксовано.
У зверненнях громадян порушено 2132 питання, що на 303 більше ніж за відповідний період 2018 року. Значне місце займають питання соціального захисту – 941, які становлять 44%; аграрної політики і земельних відносин – 438 (21%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 113 (5,3%), інші питання-303 (14,2%).
Райдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування вживаються заходи щодо належного розгляду та вирішення порушених в зверненнях питань. Особлива увага приділяється зверненням пільгової категорії громадян. Протягом звітного періоду надійшло 87 звернень від учасників війни та бойових дій, що на 25 менше попереднього періоду; від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 160 (на 6 менше); від «дітей війни» – 111 (на 2 більше); ветеранів праці – 113 (на 5 менше); інвалідів – 125 (на 56 менше).
Робота по забезпеченню виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, відповідних Указів Президента України, розпоряджень голови облдержадміністрації, інших нормативних документів знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
по зверненнях громадян у ІV кварталі 2018 року

Протягом 2018 року керівництвом райдержадміністрації проведено 79 особистих прийоми громадян, на яких розглянуто 97 звернень. Головою райдержадміністрації проведено 19 виїзних прийомів, на яких розглянуто 64 звернень.
З початку року в райдержадміністрації зареєстровано 773 зверненя, що на 79 менше відповідного періоду минулого року, з них - 612 письмових звернень.
Загальним сектором райдержадміністрації систематично здійснюється аналіз звернень громадян, надається необхідна практична на методична допомога щодо організації роботи із зверненнями громадян безпосередньо в місті, селищі та селах району.
В 2018 році на засіданнях колегії райдержадміністрації розглядались питання: про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік та виконання в районі вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення (січень); розпорядження голови райдержадміністрації від 27.06.2018 № 227 про організаторську роботу виконкомів Павелківської та Бровківської сільських рад щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та забезпечення ними делегованих повноважень державної виконавчої влади; Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2018 року та виконання в районі вимог Закону України „Про звернення громадян”,актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. З цих питань прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.
За звітний період до райдержадміністрації, районної ради та органів місцевого самоврядування району разом надійшло 2779 письмове звернення, що на 781 менше проти минулого року та 3230 звернень на особистих прийомах керівництва, що також менше на 541.
Кількість колективних звернень зменшилась з 98 до 55. Повторних звернень в звітному періоді не зафіксовано.
У зверненнях громадян порушено 6009 питань, що на 1322 менше ніж за відповідний період 2017 року. Значне місце займають питання соціального захисту – 2553, які становлять 42%; аграрної політики і земельних відносин – 1367 (23%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 249 (5%) та інші питання – 871 (14%).
Райдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування вживаються заходи щодо належного розгляду та вирішення порушених в зверненнях питань. Особлива увага приділяється зверненням пільгової категорії громадян. Протягом звітного періоду надійшло 277 звернень від учасників війни та бойових дій, що на 149 менше відповідного періоду 2017 року; від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 443 (на 117 менше); від «дітей війни» – 250 (на 196 менше); ветеранів праці – 340 (на 74 менше); інвалідів – 570 (на 102 менше).
Робота по забезпеченню виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, відповідних Указів Президента України, розпоряджень голови облдержадміністрації, інших нормативних документів знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

ДАНІ про звернення громадян, що надійшли до Андрушівської районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування Андрушівського району за 2018 рік у порівнянні з 2017 роком

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
по зверненнях громадян у ІІІ кварталі 2018 року

Керівництвом, спеціалістами відділів та управлінь райдержадміністрації, районної ради, виконкомів міської, селищної, сільських рад постійно приділяється увага питанню забезпечення на всіх рівнях державної виконавчої влади і місцевого самоврядування, всебічного, кваліфікованого, об’єктивного і своєчасного розгляду звернень громадян. Це дає можливість оперативно вирішувати порушені жителями району питання та задовольняти законні їх вимоги. Значна увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, багатодітні сім'ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Протягом ІІІ кварталу 2018 року керівництвом райдержадміністрації проведено 55 особистих прийоми громадян, на яких розглянуто 70 звернень. Головою райдержадміністрації проведено 14 виїзних прийомів, на яких розглянуто 47 звернень.
З початку року в райдержадміністрації зареєстровано 515 звернень, що на 126 менше відповідного періоду минулого року, з них - 398 письмових звернень.
В 2018 році на засіданнях колегії райдержадміністрації розглядались питання: про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік та виконання в районі вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення (січень); розпорядження голови райдержадміністрації від 27.06.2018 № 227 про організаторську роботу виконкомів Павелківської та Бровківської сільських рад щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та забезпечення ними делегованих повноважень державної виконавчої влади; Про підсумки роботи із зверненнями громадян за І півріччя 2018 року та виконання в районі вимог Закону України „Про звернення громадян”,актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення. З цих питань прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.
За звітний період до райдержадміністрації, районної ради та органів місцевого самоврядування району разом надійшло 2466 письмове звернення, що на 270 менше проти минулого року та 2868 звернень на особистих прийомах керівництва, що більше на 108.
Кількість колективних звернень зменшилась з 60 до 50. Повторних звернень в звітному періоді не зафіксовано.
У зверненнях громадян порушено 5334 питань, що на 162 менше ніж за відповідний період 2017 року. Значне місце займають питання соціального захисту – 1892, які становлять 35%; аграрної політики і земельних відносин – 1299 (24%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 333 (6,2%) та інші питання – 803 (15%)
Райдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування вживаються заходи щодо належного розгляду та вирішення порушених в зверненнях питань. Особлива увага приділяється зверненням пільгової категорії громадян. Протягом звітного періоду надійшло 300 звернень від учасників війни та бойових дій, що на рівні попереднього періоду; від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 463 (на 31 більше); від «дітей війни» – 345 (на 51 більше); ветеранів праці – 3(на 22 більше); інвалідів – 556 (на 67 більше).

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
по зверненнях громадян у ІІ кварталі 2018 року

Протягом І півріччя 2018 року керівництвом райдержадміністрації проведено 34 особистих прийоми громадян, на яких розглянуто 40 звернень. Головою райдержадміністрації проведено 10 виїзних прийомів, на яких розглянуто 35 звернень.
З початку року в райдержадміністрації зареєстровано 354 звернення, що на 76 менше відповідного періоду минулого року, з них - 279 письмових звернень.
Загальним відділом райдержадміністрації систематично здійснюється аналіз звернень громадян, надається необхідна практична на методична допомога щодо організації роботи із зверненнями громадян безпосередньо в місті, селищі та селах району.
В 2018 році на засіданнях колегії райдержадміністрації розглядались питання: про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік та виконання в районі вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення (січень); про стан здійснення місцевими радами району делегованих повноважень органів державної виконавчої влади в 2017 році” (лютий); про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 30.04.2014 № 114 «Про організаторську роботу виконкомів Волосівської та Новокотельнянської сільських рад щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та забезпечення ними делегованих повноважень державної виконавчої влади» (березень), розпорядження голови райдержадміністрації від 27.06.2018 № 227 про організаторську роботу виконкомів Павелківської та Бровківської сільських рад щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та забезпечення ними делегованих повноваженьдержавної виконавчої влади. З цих питань прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.
За звітний період до райдержадміністрації, районної ради та органів місцевого самоврядування району разом надійшло 1721 письмове звернення, що на 169 менше проти минулого року та 2385 звернень на особистих прийомах керівництва, що більше на 574.
Кількість колективних звернень зменшилась з 41 до 32. Повторних звернень в звітному періоді не зафіксовано.
У зверненнях громадян порушено 4106 питань, що на 405 більше ніж за відповідний період 2017 року. Значне місце займають питання соціального захисту – 1539, які становлять 37,4%; аграрної політики і земельних відносин – 954 (23,2%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 296 (7,2%) та інші питання – 569 (14%).
Райдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування вживаються заходи щодо належного розгляду та вирішення порушених в зверненнях питань. Особлива увага приділяється зверненням пільгової категорії громадян. Протягом звітного періоду надійшло 234 звернення від учасників війни та бойових дій, що на 33 більше попереднього періоду; від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 354 (на 39 менше); від «дітей війни» – 271 (на 74 більше); ветеранів праці – 249 (на 18 більше); інвалідів – 437 (на 100 більше).
Робота по забезпеченню виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, відповідних Указів Президента України, розпоряджень голови облдержадміністрації, інших нормативних документів знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

АНАЛІТИЧНА ДОВІДКА
по зверненнях громадян у І кварталі 2018 року

В першому кварталі 2018 року керівництвом райдержадміністрації проведено 14 особистих прийомів громадян, на яких розглянуто 17 звернень. Головою райдержадміністрації проведено 4 виїзних прийоми, на яких розглянуто 17 звернень.
З початку року в райдержадміністрації зареєстровано 189 звернень, що на 44 менше відповідного періоду минулого року, з них - 155 письмових звернень.
Загальним відділом райдержадміністрації систематично здійснюється аналіз звернень громадян, надається необхідна практична на методична допомога щодо організації роботи із зверненнями громадян безпосередньо в місті, селищі та селах району.
В 2018 році на засіданнях колегії райдержадміністрації розглядались питання: про підсумки роботи із зверненнями громадян за 2017 рік та виконання в районі вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України та Кабінету Міністрів України щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення (січень); про стан здійснення місцевими радами району делегованих повноважень органів державної виконавчої влади в 2017 році” (лютий); про хід виконання розпорядження голови райдержадміністрації від 30.04.2014 № 114 «Про організаторську роботу виконкомів Волосівської та Новокотельнянської сільських рад щодо впровадження в практичну діяльність вимог законів України «Про звернення громадян», «Про місцеве самоврядування в Україні» та забезпечення ними делегованих повноважень державної виконавчої влади» (березень). З цих питань прийнято відповідні розпорядження голови райдержадміністрації.
За звітний період до райдержадміністрації, районної ради та органів місцевого самоврядування району разом надійшло 791 письмове звернення, що на 93 менше проти минулого року та 1038 звернень на особистих прийомах керівництва, що більше на 36.
Кількість колективних звернень зменшилась з 26 до 17. Повторних звернень в звітному періоді не зафіксовано.
У зверненнях громадян порушено 1829 питань, що на 57 менше ніж за відповідний період 2017 року. Значне місце займають питання соціального захисту – 637, які становлять 34,0%; аграрної політики і земельних відносин – 453 (24,0%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку – 137 (7,0%).
Райдержадміністрацією, органами місцевого самоврядування вживаються заходи щодо належного розгляду та вирішення порушених в зверненнях питань. Особлива увага приділяється зверненням пільгової категорії громадян. Протягом звітного періоду надійшло 112 звернень від учасників війни та бойових дій, що на 18 більше попереднього періоду; від членів багатодітних сімей та одиноких матерів – 166 (на 3 менше); від «дітей війни» – 109 (на 60 більше); ветеранів праці – 118 (на 3 більше); інвалідів – 181 (на 46 більше).
Робота по забезпеченню виконання вимог Закону України “Про звернення громадян”, відповідних Указів Президента України, розпоряджень голови облдержадміністрації, інших нормативних документів знаходиться на постійному контролі в райдержадміністрації.

© 2009 Андрушівська районна державна адміністрація